Inżynier Wsparcia Technicznego
Nr referencyjny: NPO-1/2018
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- wsparcie techniczne klientów firmy
- pozyskiwanie nowych klientów
- prowadzenie szkoleń i prezentacji wewnętrznych i zewnętrznych
- kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie jej produktów
Od idealnego kandydata oczekujemy:
- wykształcenia wyższego technicznego (elektronika lub pokrewne)
- minimum rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z wykształceniem (mile widziane doświadczenie w branży systemów sygnalizacji pożarowej)
- doświadczenia w aktywnym nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami
- biegłej znajomości pakietu MS Office
- dobrej znajomości języka angielskiego
- prawa jazdy kat. B
- dyspozycyjności i gotowości do wyjazdów służbowych
Oferujemy:
- zatrudnienie bez pośrednictwa agencji
- pracę w polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- elastyczny czas pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
- atrakcyjny pakiet socjalny
- miłą, "niekorporacyjną" atmosferę oraz brak biur typu open space
- wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków, posiadanych umiejętności oraz osiąganych wyników