Kariera

Inżynier Wsparcia Technicznego
Nr referencyjny: NPO-1/2018
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • wsparcie techniczne klientów firmy
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji wewnętrznych i zewnętrznych
  • kształtowanie wizerunku firmy oraz promowanie jej produktów
Od idealnego kandydata oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego technicznego (elektronika lub pokrewne)
  • minimum rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z wykształceniem (mile widziane doświadczenie w branży systemów sygnalizacji pożarowej)
  • doświadczenia w aktywnym nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami
  • biegłej znajomości pakietu MS Office
  • dobrej znajomości języka angielskiego
  • prawa jazdy kat. B
  • dyspozycyjności i  gotowości do wyjazdów służbowych
Oferujemy:
  • zatrudnienie bez pośrednictwa agencji
  • pracę w polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
  • atrakcyjny pakiet socjalny
  • miłą, "niekorporacyjną" atmosferę oraz brak biur typu open space
  • wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków, posiadanych umiejętności oraz osiąganych wyników

 

Wszelkie prawa zastrzeżone 2018 POLON-ALFA S.A. • Zasady użytkowania